Reklamační řád

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst a porozumět českému manuálu, který dáváme ke zboží.

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady. Námi garantovaná životnost při běžném používání je 7 dnů pro žhavící hlavy, 14 dnů u clearomizérů a atomizérů, u baterií pak 6 měsíců.

Zdůrazňujeme zároveň, že záruka se nijak nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nelze zaměňovat životnost zboží s jeho reklamační lhůtou a taktéž se záruka nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka).

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží osobně přímo v naší prodejně.

Jak postupovat při zasílání reklamovaného zboží

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci a zaslat nám zboží přepravní společností je potřeba dodržet následující postup:

1) Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a přibalte ho do zásilky s reklamovaným zbožím.

2) Do zásilky nezapomeňte přibalit daňový doklad, který jste od nás obdrželi spolu se zakoupeným zbožím. Bez něj není možné reklamaci uplatnit.

3) Reklamované zboží pečlivě zabalte a zašlete ho na adresu naší prodejny v Lounech:

Elcigon.cz s.r.o
Hilbertova 68
Louny
440 01

Doporučení

Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě jej nepřijmeme!

Jak postupovat když

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • Zásilkovna: oznamte v den doručení na tel.: +420 216 216 516

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti na e-mailovou adresu info@elcigon.cz, nebo volejte na naši zákaznickou linku +420 776 275 510.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Náklady na dopravu reklamovaného zboží

Náklady spojené s dopravou zboží do naší prodejny a zpět z naší prodejny k vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené a nezbytné výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.